WORLDWIDE SHIPPING - BUY NOW, PAY LATER

Go to account settings

Wist je dat bijna elke vraag beantwoord wordt in onze FAQ? Scroll naar beneden om ze te bekijken.

Waar kunnen we je mee helpen?

* Verplichte velden

Veel Gestelde Vragen

  • Als we zien dat een product in de smaak valt, zullen we deze zeker proberen aan te vullen. Op onze Instagram en Facebook pagina's zullen we je op de hoogte houden van de laatste updates, maar je kunt ook bij het uitverkochte product je mailadres invullen, dan ontvang je een mailtje zodra het product weer op voorraad is. Ben je toch erg nieuwsgierig, stel je vraag dan gerust via onze chatfunctie rechtsonder in beeld, via instagram, facebook, mail of ons contactformulier.

  • We proberen zoveel mogelijk aan te geven bij het betreffende item wanneer wij deze terug op voorraad verwachten. Mocht het niet bij het artikel vermeld staan, dan is de levertijd bij ons helaas nog niet bekend.

  • Helaas is het niet mogelijk een artikel bij Housewolf te reserveren.

  • Staat er bij jouw gewenste product dat het item gepre-orderd kan worden, dan wil dat zeggen dat dit item momenteel niet geleverd kan worden uit onze voorraad. Wij zullen je gewenste item(s) dan z.s.m. voor je bestellen/inkopen, in de meeste gevallen duurt dit 1 a 2 weken (tenzij anders aangegeven). Wanneer je pre-order item bij ons binnen is zullen wij de gehele order pas verzenden.

  • Je kunt bij Housewolf betalen met:

  • Een Housewolf Giftcard kun je bij jezelf of bij de gelukkige die de giftcard krijgt laten bezorgen. Wij verpakken de giftcard mooi, zodat het een feestje is om te krijgen en te geven. De giftcard is zowel online als offline te koop en te besteden.

    Ben je de gelukkige die de giftcard heeft gekregen en wil je deze online besteden? Vul dan de code die op de kaart staat in op onze afrekenpagina onder het kopje 'Housewolf Giftcard'.

    Giftcard regels:

    - De code die vermeld staat op je giftcard, vul je in op de winkelmand pagina, in het veld 'Housewolf Giftcard'.

    - Bij een totale winkelmand waarde van minder dan 75 euro worden verzendkosten automatisch in rekening gebracht.

    - Je kunt geen giftcard kopen met een giftcard.

    - Giftcards kunnen niet geretourneerd worden of worden ingewisseld tegen geld.

    - Wanneer geretourneerde items zijn betaald met een giftcard, wordt het te retourneren bedrag terug op de giftcard gezet. De geldigheid die op de giftcard staat weergegeven blijft van toepassing.

  • Wanneer je Giftcard niet werkt, is de kans groot dat je een verouderde kartonnen Giftcard van ons hebt. In dit geval werkt je Giftcard code alleen in het 'Coupon' veld.

    Plastic Giftcards werken door de barcode in te vullen in het 'Housewolf Giftcard' veld.

    Werkt je Giftcard nog steeds niet? Controleer dan eerst, in het geval van een kartonnen Giftcard of je Giftcard niet verlopen is. Is dit niet het geval. Neem dan contact op met onze klantenservice ([email protected])

  • De verzendkosten verschillen per land. De verzendkosten naar jouw land vind je in de winkelmand of afrekenpagina van onze website.

    Binnen Nederland rekenen wij €4,95 verzendkosten wanneer je winkelmand een waarde heeft van minder dan €75,-. Boven €75,- verzenden we je bestelling gratis. Je kunt je bestelling ook gratis afhalen in onze winkel.

  • Bij Housewolf weten we hoe hebberig je kunt worden van mooie items, en daar wil je natuurlijk niet lang op wachten. Daarom streven we ernaar om je bestelling zo snel mogelijk bij je te laten bezorgen. Heb je je bestelling op een werkdag voor 16:00 uur geplaatst, dan wordt het de zelfde dag nog verzonden met PostNL. Bestellingen binnen Nederland (geplaatst op werkdagen) zijn met een beetje geluk de volgende dag al in huis! Bestellingen binnen Nederland die op zaterdag of zondag zijn geplaatst, ontvang je de dinsdag daarop. Bestellingen besteld vanuit België, zijn doorgaans 1 a 2 werkdagen onderweg. Zodra wij je bestelling hebben verstuurd, krijg je hiervan een bevestiging op het opgegeven emailadres en een mailtje met de Track & Trace code, waarmee je je bestelling kunt volgen. Let op; onze mailtjes kunnen in je spambox belanden!

     

  • Na het plaatsen van je bestelling ontvang je direct een orderbevestiging. Geen mail ontvangen? Kijk allereerst in je ongewenste mail. Mocht je hem daar niet terugvinden dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met het invullen van je gegevens of is je betaling mogelijk niet afgerond. Neem in dit geval direct contact met ons op.

  • Na het plaatsen van je bestelling is het vaak niet meer mogelijk dit te veranderen of te annuleren. De bestelling wordt namelijk direct in behandeling genomen. Neem altijd voor de zekerheid contact met ons op om te informeren of we toch iets voor je kunnen betekenen.

  • Meld je retour aan via je account, door op het poppetje of op 'mijn account' rechtsboven in beeld te klikken. Heb je geen account aangemaakt tijdens het afrekenen? Klik dan onderaan het inlogscherm op ‘Don’t have an account? Get started' en maak alsnog een account aan met het e-mailadres waarmee je je order hebt geplaatst.

    Kies vervolgens in je account de order die je wilt retourneren. Scroll naar beneden en klik op de 'Artikelen retourneren' -knop. Vul het formulier in en druk op Verstuur. Je retour is nu aangemeld, nu hoef je alleen nog maar je order te retourneren naar:

    Housewolf

    Lange Hezelstraat 21

    6511 CA Nijmegen

    Nederland

  • Binnen 14 dagen na ontvangst kun je je aankoop retourneren, mits je retour voldoet aan ons retourbeleid.

  • - Retourzendingen die niet zijn aangemeld volgens bovenstaande instructies, worden niet behandeld.

    - Artikelen mogen niet beschadigd zijn en dienen in de originele verpakking te worden geretourneerd. 

    - Design boeken mogen alleen geretourneerd worden als deze nog geseald zijn. Om schade te voorkomen nemen wij designboeken zonder plastic verpakking niet retour (M.u.v. Little Book of Gucci, Little Book of Chanel en Cereal Magazine).

    - Oorbellen mogen niet worden geretourneerd i.v.m. hygiëne.

    - Retourkosten zijn voor de afzender. Tenzij je hebt betaald met Paypal, klik hier voor meer info.

    - Verzeker wanneer nodig je retourzending, kapotte items (door verzending) worden niet retour genomen. 

    - Je bent verantwoordelijk voor het pakket totdat wij het hebben ontvangen, bewaar dus je verzendbewijs tot je retour is afgehandeld.

    - Items die buiten de retourtijd van 14 dagen vallen worden niet retour genomen.

    - Retourzendingen die niet voldoen aan ons retourbeleid kunnen tegen vergoeding worden terug gezonden.

  • Wanneer je geen pakbon hebt ontvangen bij je bestelling of deze kwijt bent, willen wij je vragen om het volgende te doen:

    Voeg bij je retour een briefje toe en vermeld daarop:

    • Naam
    • Ordernummer
    • Artikelnummer(s) van de te retourneren artikelen
  • Stuur een e-mail naar [email protected] en vermeld daarin de volgende gegevens:

    - Naam, ordernummer, om welke artikelen het gaat en dat je je pakbon bent vergeten mee te sturen.

    - Indien je een track en trace code hebt, stuur deze dan mee (zo kunnen wij je retour sneller terug vinden).

  • No worries! Dan hebben wij jouw bestelling nog niet retour ontvangen of verwerkt. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen, sturen wij je een creditnota per mail. Je kunt het geld dan binnen 7 dagen op je rekening, creditcard of PayPal account verwachten.

  • Mail je klacht z.s.m. doch binnen 3 dagen naar [email protected] met de volgende gegevens:

    Beschadigd geleverd:

    1. Ordernummer
    2. Foto's van de beschadiging(en)
    3. Foto van de verzenddoos
    4. Foto van het verzendlabel op de doos

    Verkeerd geleverd:

    1. Ordernummer
    2. Foto van het verkeerd geleverde artikel

    Incomplete geleverd:

    1. Ordernummer
    2. Artikelnummer van ontbrekende item

    Je kunt géén aanspraak maken op de garantie bij:

    - Beschadiging door opzet of nalatigheid

    - Uitzonderlijke slijtage

    - Een batterij van het artikel welke vervangen dient te worden

    We vragen je niets te retourneren voordat je antwoord van ons hebt.  Wij proberen je klacht zo snel mogelijk met je op te lossen.

     

  • Wanneer wij een on-aangenomen pakket retour krijgen, zullen wij deze 14 dagen bewaren. In die tijd kun je nog contact met ons opnemen om het pakket nogmaals te laten verzenden. Hier brengen we echter wel kosten voor in rekening.

    Wanneer je bestelling terug naar Housewolf is gestuurd, omdat het adres verkeerd is ingevuld, kunnen wij je bestelling nogmaals verzenden. Hier brengen we echter wel kosten voor in rekening.

Want to stay updated on new and restocked items?

Don’t worry, we won’t spam

Your Cart — 0

You cart is currently empty

Inloggen

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »