Veel gestelde Vragen

 

Inklapbare content

Een product is uitverkocht, komt het nog terug?

Als we zien dat een product in de smaak valt, zullen we deze zeker proberen aan te vullen. Op onze Instagram en Facebook pagina's zullen we je op de hoogte houden van de laatste updates, maar je kunt ook bij het uitverkochte product je mailadres invullen, dan ontvang je een mailtje zodra het product weer op voorraad is. Ben je toch erg nieuwsgierig, stel je vraag dan gerust via onze chatfunctie rechtsonder in beeld, via instagram, facebook, mail of ons contactformulier.

Wanneer komt een item terug op voorraad?

We proberen zoveel mogelijk aan te geven bij het betreffende item wanneer wij deze terug op voorraad verwachten. Mocht het niet bij het artikel vermeld staan, dan is de levertijd bij ons helaas nog niet bekend.

Kan ik een artikel reserveren?

Helaas is het niet mogelijk een artikel om een artikel te reserveren/ weg te laten leggen. Dit geldt ook voor artikelen in onze Housewolf Store.

Wat zijn de betaalmethoden?

Je kunt bij Housewolf betalen met:

iDEAL   

Klarna Achteraf betalen  

Creditcard  

PayPal  

SOFORT Banking  

Giropay  

Bancontact  

Housewolf Giftcard

Hoe werkt de Housewolf Giftcard?

Een Housewolf Giftcard kun je bij jezelf of bij de gelukkige die de Giftcard krijgt laten bezorgen.

De digitale giftcard ontvang je per mail.

De fysieke Giftcard verpakken wij mooi, zodat het een feestje is om te krijgen en te geven. En past door de brievenbus.

De giftcard is zowel online als offline te koop en te besteden.

Ben je de gelukkige die de giftcard heeft gekregen en wil je deze online besteden? Vul dan de code die op de kaart staat in op onze afrekenpagina onder het kopje 'Cadeaubon'.

Giftcard regels:

- De code die vermeld staat op je giftcard, vul je in op de winkelmand pagina, in het veld 'Cadeaubon'.

- Bij een totale winkelmand waarde van minder dan 75 euro worden verzendkosten automatisch in rekening gebracht.

- Je kunt geen giftcard kopen met een giftcard.

- Giftcards kunnen niet geretourneerd worden of worden ingewisseld tegen geld.

- Wanneer geretourneerde items zijn betaald met een giftcard, wordt het te retourneren bedrag terug op de giftcard gezet. De geldigheid die op de giftcard staat weergegeven blijft van toepassing.

- Giftcards zijn 2 jaar geldig, tenzij anders staat vermeld.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten verschillen per land. De verzendkosten naar jouw land vind je in de winkelmand of afrekenpagina van onze website.

Binnen Nederland rekenen wij €4,95 verzendkosten wanneer je winkelmand een waarde heeft van minder dan €75,-. Boven €75,- verzenden we je bestelling gratis. Je kunt je bestelling ook gratis afhalen in onze winkel.

Wat is de levertijd?

Bestellingen die op dinsdag t/m zaterdag voor 16:00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag verzonden met PostNL, mits je gehele order op voorraad is. Bestellingen die op zondag of maandag zijn geplaatst, worden op dinsdag verzonden. Zodra wij je bestelling hebben verstuurd, krijg je hiervan een bevestiging op het opgegeven emailadres en een mailtje met de Track & Trace code, waarmee je je bestelling kunt volgen. Let op; onze mailtjes kunnen in je spambox belanden!

Klik hier om te zien hoelang een zending doorgaans onderweg is naar het buitenland.

Waarom heb ik geen orderbevestiging gekregen?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je direct een orderbevestiging. Geen mail ontvangen? Kijk allereerst in je ongewenste mail. Mocht je hem daar niet terugvinden dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met het invullen van je gegevens of is je betaling mogelijk niet afgerond. Neem in dit geval direct contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Na het plaatsen van je bestelling is het vaak niet meer mogelijk dit te veranderen of te annuleren. De bestelling wordt namelijk direct in behandeling genomen. Neem altijd voor de zekerheid contact met ons op om te informeren of we toch iets voor je kunnen betekenen.

Hoe retourneer ik een item?

Meld je retour aan via je account, door op het poppetje of op 'mijn account' rechtsboven in beeld te klikken. Heb je geen account aangemaakt tijdens het afrekenen? Klik dan onderaan het inlogscherm op ‘Don’t have an account? Get started' en maak alsnog een account aan met het e-mailadres waarmee je je order hebt geplaatst.

Kies vervolgens in je account de order die je wilt retourneren. Scroll naar beneden en klik op de 'Artikelen retourneren' -knop. Vul het formulier in en druk op Verstuur. Je retour is nu aangemeld, nu hoef je alleen nog maar je order te retourneren naar:

Housewolf - Lange Hezelstraat 21 - 6511 CA Nijmegen - Nederland

Wat is de retourtermijn?

Binnen 14 dagen na ontvangst kun je je aankoop retourneren, mits je retour voldoet aan ons retourbeleid.

Waar moet ik op letten als ik een item wil retourneren? (retourbeleid)

- Retourzendingen die niet zijn aangemeld volgens bovenstaande instructies, worden niet behandeld.

- Artikelen mogen niet beschadigd zijn en dienen in de originele verpakking te worden geretourneerd. 

- Design boeken mogen alleen geretourneerd worden als deze nog geseald zijn. Om schade te voorkomen nemen wij designboeken zonder plastic verpakking niet retour (M.u.v. Little Book of Gucci, Little Book of Chanel en Cereal Magazine).

- Oorbellen mogen niet worden geretourneerd i.v.m. hygiëne.

- Studio LDE kunstwerken kunnen niet worden geretourneerd i.v.m. gepersonaliseerd werk.

- Retourkosten zijn voor de afzender. Tenzij je hebt betaald met Paypal, klik hier voor meer info.

- Verzeker wanneer nodig je retourzending, kapotte items (door verzending) worden niet retour genomen. 

- Je bent verantwoordelijk voor het pakket totdat wij het hebben ontvangen, bewaar dus je verzendbewijs tot je retour is afgehandeld.

- Items die buiten de retourtijd van 14 dagen vallen worden niet retour genomen.

- Retourzendingen die niet voldoen aan ons retourbeleid kunnen tegen vergoeding worden terug gezonden.

Ik wil een item retourneren, maar ik heb geen pakbon meer. Wat moet ik doen?

Wanneer je geen pakbon hebt ontvangen bij je bestelling of deze kwijt bent, willen wij je vragen om het volgende te doen:

Voeg bij je retour een briefje toe en vermeld daarop:

Naam

Ordernummer

Artikelnummer(s) van de te retourneren artikelen

Ik ben vergeten de pakbon toe te voegen aan mijn retour, wat moet ik doen?

Stuur een e-mail naar info@housewolf.nl en vermeld daarin de volgende gegevens:

- Naam, ordernummer, om welke artikelen het gaat en dat je je pakbon bent vergeten mee te sturen.

- Indien je een track en trace code hebt, stuur deze dan mee (zo kunnen wij je retour sneller terug vinden).

Ik heb mijn bestelling geretourneerd, maar nog geen creditnota ontvangen.

No worries! Dan hebben wij jouw bestelling nog niet retour ontvangen of verwerkt. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen, sturen wij je een creditnota per mail. Je kunt het geld dan binnen een paar dagen op je rekening, creditcard of PayPal account verwachten. Wanneer je met Klarna hebt betaald, wordt het openstaande bedrag op je Klarna account verrekend.

Mijn artikel is beschadigd, verkeerd of incompleet geleverd, wat moet ik doen?

Oei dat is vervelend! Meld je klacht zsm, doch binnen 3 dagen via ons klachtenformulier.

Mijn bestelling is terug gezonden naar Housewolf, wat nu?

Wanneer wij een on-aangenomen pakket retour krijgen, zullen wij deze 14 dagen bewaren. In die tijd kun je nog contact met ons opnemen om het pakket nogmaals te laten verzenden. Hier brengen we echter wel kosten voor in rekening.

Wanneer je bestelling terug naar Housewolf is gestuurd, omdat het adres verkeerd is ingevuld, kunnen wij je bestelling nogmaals verzenden. Hier brengen we echter wel kosten voor in rekening.